} setTimeout("animate()", 1000);

Hej från "falkenberget"


Sitter i stugan och myser. Det känns ganska tomt här eftersom det brukar vara hela tjocka släkten på mammas sida som bor under samma tak på sommarloven. Men nu är det endast jag, mamma, mormor och mina två kusiner som vi kidnappade med oss i Göteborg. Fast nu har precis även min moster anlänt.


När vi kom fram igår var det eftermiddag och iskallt ute. Det blåste som fan hela kvällen och senare spöregnade och haglade det i flera timmar! :(



Men idag så skiner solen och jag har legat och solat ute på altanen, så som det ska va här i Falkenberg! Det tycker ju jag eftersom vi alltid annars är mitt på sommarlovet då det är som varmast i detta svinkalla land...



Nu börjar det bli kyligare ute, så jag myser framför datorn istället för att jaga ungarna runt huset haha. Puss på er, vi hörs snart igen♥ ååh vad jag är glad att jag snodde med mig mormors modem hemifrån henne moahaha!!













ååh... fattar ni hur lyxigt dom har det, de som bor här?! En strand 100 meter från sitt hus vore ju liksom inte helt fel... Som Emma sa när hon besökte mig här i Falkenberg i somras:

-Det ser precis ut som om vi är utomlands? Typ gran canaria eller nåt?! :o




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;