} setTimeout("animate()", 1000);

Gårdagen

Hejsvejs!

Igårkväll var jag med familjen hemma hos Ruben & Siri mfl. De bjöd in oss (bland många andra) på middag eftersom Ruben fyllde 18 år! Längsen jag var där, så det var kul. :)

Det slutade med att vi (jag, siri, astrid från nian i min skola som också var där och hennes lillebror satt instängda på rummet bänkade framför eurovision song contest hela kvällen, haha. Astrid är ett mycket hängivet fan av t.ex. Jedward nämligen... ;) haha.


Min bror Marius drog med Ruben ut på krogen I think, o vi andra åkte hem runt 2-tiden... Hehe...


Kvällen slutade ju även lyckat i den internationella musiktävlingen... Sverige kammade hem vinsten! Underbart!

Det var min gårdagskväll det! Dem har vääärldens sötaste lilla tax Arragon också, men jag tog tyvärr inga bilder igår kväll. :( Poss!



Postat av: J E N N I F E R F O T O

Ja visst är han söt :) Tusen tack

2012-05-28, 09:28:36 - URL: http://jenniferspictures.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;