} setTimeout("animate()", 1000);

Ledig idag! Eller...?


Igår var jag ju ledig från skolan för det var valborg. (Kommer publicera bilder från igårkväll senare.) Och idag är det röd dag, så då är jag ju ledig idag med. Soft!

Problemet är bara att jag har en jädrans massa plugg som måste vara klart imorn och i över morgon så det enda jag har gjort idag är att jag har suttit och skrivit på en låång NO-uppsats. -.-


Nu ska jag bara skriva en minst lika lång slöjd-uppsats, plugga engelska, svenska, spanska, matte osv... -.-

Bye-bye, har inte riktigt tid med bloggen just nu!



haha, söt man kunde va på den tiden...

Postat av: Emma

Gud va söt! :)

2012-05-01, 21:00:37 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;