} setTimeout("animate()", 1000);

Morgondagen


Ska bli riktigt kul imorn, men ändå är jag inte alls taggad just nu haha. :( Har bara packat nu hela kvällen och får väl fortsätta med det imorn bitti.



Glömde mobilen i skolan, f*ck.. Aja, får hämta den imorn. På dagen har vi ingen skola utan "Operation dagsverke" alltså att vi på ngt sätt under en dag ska samla ihop pengar till skolor i Nigaragua, Centralamerika.

Själv ska jag ut och skramla med min bössa hahaha, får se hur det går... Sen ska jag åka till skolan vid 3-4 tiden och lämna den, hämta mobilen och träffa mina klasskompisar.


Vi ska tillsammans åka till vår lärares landställe (hahaha ni ba wtf?!) aa det är vår klassresa för i år iaf. :PpppPpppPp
Ska mysa där med alla och sova över. Så ingen skola på fredag heller, wiiiie :D



jaja måste sova nu, skittrött. :( Puss puss, hörs på fredag. ♥





Makeup-free. Gammal bild förresten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;