} setTimeout("animate()", 1000);

I´m really sorry

Okej,jag kan inte berätta nu varför jag inte bloggat sen igår men jag kan säga så mycket som att jag inte haft tid.
Och inte nu heller, för nu ska jag fixa mig för natten. Och inte imorgon heller, för då är det skola... *Suck*


Kortfattat: Igår var jag på Grönan med Hannabel+ tre pers till, riktigt skoj. När jag kom hem däckade jag med värk i fötterna.

Idag: Vaknade av att Spock stog mitt framför mitt ansikte och sa "MJAU!" två gånger för att jag skulle vakna. Han väcker oss aldrig annars, men jag antar att han tyckte jag sovit alldeles för länge. Det tyckte jag också. Han la sig ner, tryckte sig intill mig, gav mig två slickar innan han började spinna som en galning.

Efter en halvtimme gick jag upp, käkade frukost och åkte på fotbollsmatch. Såg min bror spela med sitt lag Essingen. Fast det gick inte så jävla bra.. och så var det bara idioter i farsta som dom mötte.


Det var det. berättar mer invecklat imorn haha. Pözz på rumpan! :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;