} setTimeout("animate()", 1000);

Är helt dööööd

Idag är det första december. Ingen snö. Aja..

Imorse vaknade jag o Emma vid 7-tiden, kollade på första avsnittet av julkalendern kvart över 7. Den verkar rätt bra men skum hittils haha. : )

Och skoldagen dårå.. Typ den bästa dagen på länge. Fick tillbaka mitt matteprov & jag hade grymt resultat! :D Stoooolt. Sen på NO-hemskrivningen fick jag ett A. Fattar ni? Ett fkng A! hahaha jag typ dog. (Det är inte slutbetyget, men ändå)

Men sen fick jag även reda på ytterliggare än grej, som är helt sinnessjuk.. helt "unbelievable".. Det gjorde verkligen min dag seriöst. Men tänker inte berätta, privat.



Men hursomhelst så just nu är jag helt sjuuukt trött, asså det var nära att jag somnade när jag klappade Spock vid 9-tiden. Nu är klockan kvart över 10 o jag svimmar snart. Tror att all glädje tog på energin ganska hårt. Godnatt.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;