} setTimeout("animate()", 1000);

En bild på mig... JULKALENDER

1. En riktigt pinsam bild på mig

2. En riktigt ful bild på mig

3. En bild på mig då jag sportar

4. En bild på mig utan smink

5.   En bild på mig då jag är utklädd

6. En bild på mig i skidbacken

7. En bild på mig på stranden

8. En bild på mig och djur

9.
En bild på mig och någon jag tycker väldigt mycket om

10. En bild på mig på en känd plats

11. En bild på mig i en ful grimas

12. En bild på mig när jag ser ledsen ut

13. En bild på mig när jag äter

14. En bild på mig när jag städar

15. En bild på mig och en släkting

16. En bild på mig framför datorn

17. En bild på mig och mitt husdjur

18. En bild på mig när jag sover

19.
En bild på mig när jag dansar

20. En bild på mig när jag skrattar

21. En bild på mig när jag sminkar mig

22. En bild på mig när jag borstar tänderna

23
. En bild på mig när jag pluggar

24.
En bild på mig i ansiktsmask

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;