} setTimeout("animate()", 1000);

1/11-11

Första nomvember 2011. SNART ÄRE JUL! :D



Hello!♥

Idag var jag med mina sysslingar Johannan och Daniel på Naturhistoriska muséet här i Göteborg. De va spännande men riktigt hemskt med alla uppstoppade djur.. :( Jag och Johana kutade runt och fotade alla möjliga olika arter.

Sedan hittade vi en cool labyrint där det var alldeles lerigt. Så när jag efter ett tag hittade Johanna och vi hittade ut därifrån fick vi syn på en enorm lekplats. De va asskul där, hahaha ! :p



Efter att jag varit med dom åkte jag och hämtade lille Wille på dagis! Haha, han är så söt: -JIKAAAAAAAAAAAAA! :D skriker han när jag plötsligt dyker upp. Och sedan presenterar han mig för alla sina lekamrater och säger stolt till dem: -Det här är min kusin Jika! :)

Hahaha sötnosen. Sedan hämtade jag även Alva på skolan, för hon är så stor att hon går i nollan nu! Så hon blev förstås lika överraskad och så visade hon och hennes bästis mig runt på hennes nya skola.


Sedan var jag hemma hos kusinerna ett tag och spelade Wii med alva, men de va inge kul för hon slog mig i allt! :( buhuu.. haha.



Söta Johanna♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;