} setTimeout("animate()", 1000);

about yesterday

Go´ morgon!

Sitter i fåtöljen och har precis sett klart på reprisen av idol som var igår. Jag satt och kollade halvt vaken igårkväll för att jag var nämligen sjuk igår.. Men nu är jag frisk! Stört va?


Okej, jag tar det från början: Efter dagiset igår fick jag skitont i huvudet och så skulle jag och emma hämta lilla Felicia på dagis, alltså hon som jag ska vara barnvakt till i fortsättningen. Sedan var vi hemma hos henne o lekte med henne osv.. Men jag mådde skitdåligt heal tiden.

Vid 7-tiden gick vi hem för att käka thaimat- för att få veta av storebrorsan att han hade käkat upp allt. Och sen berättar han att han fått en Iphone idag (?!) eller alltså, pappa hade köpt den så den kom hemlevererad idag. Gissa om jag är avis...?



Hursomhelst, när jag kom hem mådde jag sjukt dåligt så Emma virade in mig i mitt täcke och värmde på pizzarester och kokade te till mig! Hur gullig..? :´) Det är så en bästavän ska va!♥


Och efter en stund blev hon hämtad. Jag bänkade mig framför idol och mådde pissdåligt verkligen. Och så var jag lite halv-vaken under hela programmet, försökte titta men jag mådde så himla dåligt.

Sedan så kom mamma hem! :D
Har saknat henne så sjuukt mkt, lät som en liten barnunge när Emma skulle pyssla om mig o jag ba: mamma... Jag vill att mamma ska komma hem, buhuuuu.. :(

Hon har varit borta en vecka men det känns som en hel evighet!
Sedan inatt har jag drömt en massa mardrömmar och svettats ihjäl. Vid 6 på morgonen gick jag upp och pillade i mig lite fil med flingor och så somnade jag om igen. Sedan vaknade jag imorse och mådde mycket bättre!







Men idag och imorgon är det bara att plugga järnet som gäller, så om ni undrar varför det blir dålig uppdatering.. Måste sätta fart nu, puss o heJ! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;