} setTimeout("animate()", 1000);

Amanda<3


Igår när konfa-festen slutade ca halv 11 så gick jag o Manne hemmåt.. Sen plötsligt kör en bil förbi oss, precis bredvid, i racerfart! Shit va vi blev rädda, hahaha typ dooog.. Manne flög på mig och vi typ hoppade 3 meter bakåt! :O

Kändes typ som ett jetplan som flög förbi.. haha herregud vad jag blev rädd. Men iaf efteråt ser jag en bil stå och still på andra sidan gatan och jag tyckte det va lite mysko. Sen så börjar den blinka och kör lååångsamt rakt emot oss, blev skiträdd igen.

Det var mörkt ute så jag såg inte vad det var för bil och sen såg jag att det var en likadan som våran mini-toyota. Men den hade inte samma registreringsnummer så jag hann bli skiträdd haha. Men sen kom jag på att vi skaffat ny bil (en likadan fast då med annat registreringsnummer) så det var pappa som stod och väntade på oss. (:



Vi skjutsade hem Manne och sen så åkte vi till kungsholmen där pappas kompis bor. jag följde med för att få träffa deras hund. Världens sötaste Golden Retriver som heter Amanda. ♥♥

Så jag hälsade på henne, hon är urgullig! Dem köpte henne i somras då hon var en liten valp, så hon har hunnit bli ganska stor nu. Men hon har fortfarande ett gulligt valpigt utséende. *.*


Här är jag och Amanda:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;