} setTimeout("animate()", 1000);

Friday

Igår var jag på bio med mamma och pappa. Vi såg en förhandsvisning av en dokumentär som handlar om Michael Jackson som kommer ut på DVD snart.
Den heter: Michael Jackson The life of an Icon och den var väldigt intressant och hemsk!


Men så idag, jag var hemma hos en granne en stund med mamma. Sedan har jag chillat hemma. Eller ja knappast chillat, pluggade, duschade och sen vart de idol så de va najs.. AMANDA OCH AMANDA ÄR SÅÅÅ BÄST! (Älskar Moa och Molly också men dom är inga idolvinnare enligt mig.) OM INTE DOM TVÅ ÄR I FINALEN SÅ FÅR JAG FLIPP!!!

Aja, nu ska jag tillbringa några timmar vid vårt älskade facebook innan det blir hackat dårå... Sedan är det läggdags!
Puss på er <3




Postat av: Alexandra

sjukt fin bild cheyen! :)<3

2011-11-05, 22:18:07 - URL: http://royaldiamant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;