} setTimeout("animate()", 1000);

Halloween

HEj! :D

Igårkväll satt jag och pappa uppe och kollade på The walking dead ända till dess att klockan var två på natten! Hehe... Men eftersom att jag hade sovit några timmar på dagen (efter att jag spytt) så var jag inte ett dugg trött.

Men när klockan var halv 3 släckte jag lampan och somnade med en gång tror jag.. Sedan vaknade jag vid ungefär 12 imorse och åt frukost. Sen pluggade jag lite engelska glosor och städade i flera timmar! :o

Kan få sånna ryck ibland haha. Så jag städade och pluggade hela dagen lång i väntan på att Emma skulle komma. Sedan vid typ halv 5 kom hon ÄNTLIGEN. Haha!


Och vi har gått "Bus eller godis"
hahaha skitkul, kände mig som en 6åring igen! :) Så nu ska vi mysa med godiset vi fick på vår runda och kolla på någon film. PuSs o heeeeeeeeJ!




hahhaha en fett failad redigerad halloween-bild, hahaha............

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;