} setTimeout("animate()", 1000);

Jag är sjuk igen...

Nyss Lunginflammation, nu det här! :(



Idag skulle jag träffat Emma, men det blev inte så.
Först på morgonen mådde jag skitbra, eller alltså helt normalt. Sedan märkte jag när jag åt frukost att jag inte hade någon aptit, så jag åt inte mycket.

Då fick jag sjukt ont i magen, huvudet och sen på dagen började jag må illa. Jag var ensam hemma när jag plötsligt mådde jätteilla och spydde tre gånger i rad....... Mysigt. Nej usch, spyan såg typ ut som blod oxå.. :s Okej jag tror jag sätter punkt där.


Efter det somnade jag och vaknade några timmar senare. Då mådde jag betydligt mycket bättre och sen dess har jag bara kollat på TV och försökt äta middag, men de gick sådär.





Hoppas verkligen att detta bara var ett utav mina random anfall jag får ibland, då jag är sjuk en halv/en dag och mår jättebra sedan, så att jag kan träffa Emma imorgon istället.




Bild från fotograferingen med Manne.
Fin? (:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;