} setTimeout("animate()", 1000);

Mår mycket bättre!


Hej på er sötnosar
! :)



Jag mår mycket bättre nu
och känner mig inte alls sjuk. Men usch så dåligt jag mådde i förmiddags...
Men jag bli så sjuk bara för en stund. Det är sån jag är.

Då jag äter för lite brukar jag få migrän och fruktansvärda kramper i magen vilket min doktor kallar för magmigrän. Sedan går det över på en, eller max två dagar. Därför brukar jag aldrig vara sjukanmäld mer än två dagar från skolan.

Men det senaste året har det ändrats. Bla så hade jag Scharlakansfeber+öroninflammation vintern 2010, snart ett år sedan. Ni kan läsa om det i det här inlägget. Btw, såret jag skrivit om i det inlägget... Det finns fortfarande kvar.

Och sedan hade jag ju lunginflammtion för inte så länge sedan, vilket var fruktansvärt men jag måste ändå säga att Scharlakansfebern var mycket värre. Så med dessa sjukdomar har jag varit sjukanmäld lite längre än en vecka...


Menmen, hoppas jag inte blir sämre för nu ska jag kolla på The walking dead med pappa hahaha.. Puss o hej!




Jag och Emma på Veronica Maggio i somras
... ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;