} setTimeout("animate()", 1000);

Sorry Guys!


Jag är verkligen ledsen att jag bara skrivit ETT ynka litet inlägg här på bloggen varje dag, sedan i måndags.
Men jag har varit väldigt busy, de kan jag lova...


På dagarna mellan kl 9 och 3 har jag och Emma varit och praoat på ett dagis som ligger väldigt nära mitt hem. När vi slutat har vi endast pluggat typ.. :/ Och jag har helt enkelt inte hunnit att blogga alls.

Emma har sovit hos mig varje natt sedan i söndags men nu har hon äntligen stuckit! Eller..? Nej usch, jag sitter hemma alldeles ensam och det är INTE kul.. Jag har blivit van vid att ha sällskap varje kväll så jag känner mig typ ensammast i hela universum just nu! :(


Tyvärr måste jag även meddela att jag inte kommer blogga mycket mer imorgon
eftersom att först kommer vi vara på dagiset hela dagen och från kl halv 4 ska jag sitta barnvakt! Så det blir mycket småbarn denna vecka... Men skoj! (:



hahaha i söndags.


Jag är faktiskt riktigt stolt över denna bild.
;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;