} setTimeout("animate()", 1000);

Sundayyy


(detta inlägg skulle puclicerat för nån timme sen men det försvann..)


Shoooz
!

Just nu står min pappa och lagar PANGkakstårta, NICE ELLER VAD?! :D Har faktiskt aldrig ätit det. Men jag kommer ihåg när man var liten och alltid ville ha pannkakstårta för att pippi åt det, hahah.. Och så ville jag hjälpa mamma städa för jag trodde helt seriöst att hon skulle låta mig ha skurborstarna på fötterna och sen skura golvet/åka skridskor över hela köket.. thehehe.

Så nu står han och gör i ordning det för att fira sig själv lite grann.. (fars dag idag ju! ;) ) Trodde aldrig jag skulle äta Pannkakstårta, och defenetivt inte till middag.. :D




Felli får stå för bilden.

Chattar med henne på fb och hon kallar mig nunna. :( Och så skicka hon länk till den här bilden, hmm..?


hahaha wtf?! xD

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;