} setTimeout("animate()", 1000);

Event 4/9-11


Förra helgen på söndagen den 4/9-11 var jag med farsan på ett privat Disney-event.



Skulle va jättemånga kändisar men såg inte alls många.. :7 Men jag såg iaf Jakob från The voice med fru+barn och sen en skitkänd rappare med hans fru o barn. lekte med ungen o snacka lite med mamman.

Men jag kan inte komma på vad han heter och han e typ jättekänd.. 0.o Sjukt irriterande! Han är lite lik Dogge doggelito iaf, fast jag svär det är inte han.
Han är typ chilienare o frun va afrikan.



Hur som helst, tänkte lägga upp några bilder:

























hahaha, den där bilden är så jävla klockren!


Det är en dif-spelare i bakgrunden för er som inte vet. (han med liten toffs till vänster om pappa) och som ni vet är min familj gnagare in i själen.. ♥









så jävla söt unge •_•


Postat av: Hananbel

sööt du är erika :) <3333

2011-09-09, 18:26:07 - URL: http://hannabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;