} setTimeout("animate()", 1000);

Plugg, plugg och återigen: Plugg!


Igår hann jag inte blogga eftersom att jag pluggade matte ända tills jag gjorde mig i ordning då klockan var halv 11...




Idag har det iaf varit en chill-dag i skolan som gick rätt snabbt. Efter skolan gick jag o Emma hem t mej o körde ett danspass på Wii-spelet Just dance2 som jag glömt säga att jag köpte för ett par veckor sedan.


Sedan skulle jag göra smoothie av frysta jordgubbar och min näringsdryck. Och så höll jag på att prata med Emma medans jag höll på att fixa med mixern om hur farligt det var att stoppa ner händerna i den när den var igång, att man kunde skära av fingrarna.


O sen så får jag inte igång mixern men plötsligt hoppar hela grejen till och tjuter så jag typ flyger flera meter iväg och emma skrek skithögt, hahaha... blev så jävla rädd.



Men aja, sen drog vi på möte i kyrkan ang. Konfirmation nästa sommar.
Längtar! ♥



VI.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;