} setTimeout("animate()", 1000);

Världens bästa Tisdag!

Tjenamors! ♥
Idag har varit en kul dag i skolan. Hade elevråd för att jag är numera elevrådsrepresentant för åk 8. Och igår var det klassråd eller "Högråd" som det numera kallas, o jag blev utnämn till sekreterare!

Ojoj, satsat stenhårt här i åttan eller..? ;) haha...
Idag efter skolan drog jag hem till Emma o käka mellis. Sen hämtade vi ut Emmas nya systemkamera på posten!!! :D Jag är så jävla svartsjuk hahaha men ändå skitglad för hennes skull.

Värsta långa historia om när vi skulle hämta den, men jag tar det en annan dag.
Sen åkte vi iaf in till stan och sjöng i kör. Med Caroline af Ugglas. hahaha vilket liv man har.. nejmen det var kul. :) Och nu sitter jag hemma hos Emma, klockan är 12 o jag ska övernatta här.

Pallar inte skriva mer nu så vi hörs imorn!









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;