} setTimeout("animate()", 1000);

Jag längtar inte till imorgon!


Jag har tillbringat hela denna trista söndagskväll forever alone framför TV:n... Mysigt! Åååh vad jag har ångest över att jag redan imorn ska gå upp tidigt för att gå till skolan... Jag längtar så lite som det går!


Har massa plugga denna vecka som kommer + att jag kommer va fett bussy imorn. Jag ska först på barnkalas och så kommer min farmor, så jag ska hinna med det med. Och hinna plugga en massa! ååååh ångest... :(


Aja ska sluta klaga och sätta fart med spanskan nu! Har inte ätit nån middag heller så därför är jag jättegrinig! nää juste skulle sluta wayna... Hejdååå.........!



thihi oldiie.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;