} setTimeout("animate()", 1000);

Jag ska inom snar framtid...


... Skaffa mig en fungerande mobiltelefon.

... Leta fram mina nycklar.

... Leta fram min kamerasladd så jag kan börja blogga på riktigt.

... Ta tag i mina läxor ordentligt så jag hinner med min fritid.

... Sluta ställa in barnvakt varje vecka. (Egentligen inte mitt fel att min skola är psyko så jag måste plugga varje dag!)

... Frigöra utrymme på hårddisken så jag kan föra över bilder när jag väl hittat sladden. (Även här är brist på tid den stora boven.)

... Göra mitt bästa för att ha tid för min katt som behöver mig nu när han är sjuk.

... Förändra mitt humör och min attityd i skolan (som förövrigt beror på stress) och fortsätta göra mig känd som "glädjespridaren".

... Planera och styra upp saker och ting. Alltid anteckna i min kalender som faktiskt följer med i väskan varje dag.

... Hålla ordning på mina prylar och alla högar med läxböcker på mitt skrivbord.



Bara lite påminnelser till mig själv just nu. Eftersom jag inte kan anteckna på papper, då det ligger någonstans bland allt annat skit på mitt skrivbord som jag inte rensar. Och för att jag heller inte kan anteckna i mobilen, då den är ur funktion. Och heller inte kan skriva ner i ett dokument på datorn eftersom de sedan inte går att spara dokumentet, då jag inte frigjort diskutrymme.







That ones just decribing a bit of my feelings right now.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;