} setTimeout("animate()", 1000);

Lonely


Sitter i vardagsrummet och kollar på Let´s dance just nu, helt lonely. Mina käraste familjemedlemmar flyr nämligen in i sina rum när jag sätter på Let´s dance på TV:n. :( Förutom mamma då, men hon är inte hemma.


Samtidigt håller jag på att ladda upp bilder på mig sminkad till docka. De är bilderna vi fotade då jag var med min kusin+flickvän i fotostudion. Så håll utkik! ;) (Vet inte om jag hinner ladda upp dem ikväll, men jag ska publicera dem den här helgen i alla fall.)




Tänkte att jag kan bjuda på ett litet smakprov på den kommande bildbomben...




Postat av: Emma

Åh va söt!

2012-04-06, 23:19:11 - URL: http://emmyse.blogg.se/
Postat av: Hannabel

men guuuuuuuuuuuuuuuuud är det där du erika på bilden??????? haha gaaaaaaaaaassh? ser ut som du iaf :D <3 <3 <3 <3

2012-04-07, 23:32:01 -
Postat av: Erika

haha ja det är jag, om du läser inlägget såå.. ;)

2012-04-08, 16:38:15 - URL: http://erikalundbergsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;