} setTimeout("animate()", 1000);

Mysig dag


Idag har jag varit hemma och i solna c. Det var faktiskt jättemysigt att gå o kolla i affärer, har inte gjort det på jättelänge.

Var med mamma och Christina, så de blev en riktig tjejdag med en lång provstund av olika hårklämmor o grejjer inne på glitter, till frisören för att köpa vax till brorsan, blommor till grannarna, in på JC och kolla på jeans till mig osv...


Sen när jag kom hem var det Let´s dance på TV. Och sen en jättegod middag med ett par rejäla köttbitat o grejer! ;) Nu ska jag bara surfa en liten stund till o sen sova. Ska upp rätt så tidigt imorn.







Natt
-natti ♥

Postat av: Angelica

Hejhej! Gullig om du kunde ta lite av din tid och fråga en fråa på min frågestund! :)http://angelicaaf.blogg.se/2012/april/ni-fragar-jag-svarar.html#comment

2012-04-07, 12:15:05 - URL: http://angelicaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;