} setTimeout("animate()", 1000);

shuleluu


Kom precis hem från en liten shoppingtur. Köpte med mig lite småskit bara. Jag var där för inte så längesen och hittade skiitfina jeans och massa andra gulliga plagg, men såklart så fanns dom inte när jag kom dit? :(


ajaa.. va fett glad över att va ute och shoppa och sen ba nehepp.. fan också! haha. Aja, det får väl bli en annan gång.


Kan visa de jag köpte ngn gång när jag hittar sladden till kameran... Gaaaah! :S Så irriterande. Och mobilen funkar inte så mobil-bilder kan ni heller inte räkna med. Ciao!




https://mail-attachment.googleusercontent.com/attachment/?ui=2&ik=11062b2748&view=att&th=13645bf57d2d11ca&attid=0.1&disp=inline&safe=1&zw&saduie=AG9B_P8rs54fI53zdEuuxwlMT5jI&sadet=1333732126535&sads=xNUoZ2bEll2XVRRaT9dGElcr43s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;