} setTimeout("animate()", 1000);

The baby sitter


aa shoo
!


Jag mår bra idag. Som sagt lite seg men det är nog pga min sömnbrist.. mamma säger att det nog är därför jag va däckad igår. Hahah skriver hela tiden "mamma säger..." hahaha, men aa. Mamma har alltid rätt. : ) Eller...?

Har precis kommit hem från lilla felicia för jag var ju barnvakt några timmar nu på kvällen. Det var sjuuukt längesen (och då menar jag verkligen sjukt längesen! Säkert mer än en månad.) så det var kul att träffa gullungen. ;)


Nu ska jag duscha, käka nåt, chilla resten av kvällen. Och gå och lägga mig tidigt!!! Så jag är utvilad imorn. Puss-puss♥



NU är jag seriös. För en gångs skull.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;