} setTimeout("animate()", 1000);

THIS MEANS WAR



Idag har jag bara vart hemma. Sen på kvällen fixade jag mig skitfort och åkte till Kista med mamma. Vi käkade donken, såg på bio och så. Har varit med mamma på bio typ 2 ggr tidigare i mitt liv, haha. När vi va små var det alltid pappa som tog med mig o min bror på bio och så medan mamma va bortrest med jobbet. Så det var mysigt att mamma äntligen kunde följa med.♥

Iaf vi såg en film som heter This means war. Riktigt grym film faktiskt! Jag vann faktiskt dom där biobiljetterna för ett tag sen i en bloggerskas tävling. Shitedens tävling faktiskt. ;) Och nu såg jag på hennes blogg att hon var på den filmen med sin mamma i förrgår, hahah vad lustigt. (:


http://www.entertainmentwallpaper.com/images/desktops/movie/this-means-war01.jpg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;