} setTimeout("animate()", 1000);

Spock, min älskling!



Spock har hittat en ny favoritplats-i badkaret... :S

Han kan inte hoppa upp dit själv men ibland lyfter jag upp honom och lägger ner honom på rygg med hela stora, tjocka, pälsiga magen upp i vädret.


En gång stod jag i säkert 20 min och klappade på hans mage medan han låg där och spann så det hördes till grannarna, hahah.. Sötnos. ♥




Kika in bilderna här nedan:





Spock-slickepott!


































Spock ska ALLTID lukta på ALLT man håller i, och även stryka sig emot föremålet för att sätta sin lukt på det.






NINJAAA!!!






























 











Där har vi det där med att sniffa lim lukta på mitt lypsyl...


















Och så håller bebii ofta för ögonen när han ska sova, så det ska bli mörkt. Haha gulle gubben... 

Älskar dig! :*

Postat av: Bea

Å herregud!!! Världens sötaste katt :D

2012-03-08, 17:18:53 -
Postat av: hannabel

Sööööööt!!! <3 <3 (Y) <3 <3

2012-03-08, 19:15:34 - URL: http://hannabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;