} setTimeout("animate()", 1000);

It´s fridaay






Idag är det fredag, men inte vilken fredag som helst... Det är nämligen fredag den 13:onde idag!
Hittills har inget ont hänt mig i alla fall... Tur det!


Vi började tjugo över åtta imorse, skiitidigt enligt oss.. Sen kollade vi på film hela lektionen. Sen hade vi EA och då satt jag bara o flummade med felli.. :( haha, men de har vart en nice dag iaf.

Sedan hade vi lunch halv 12 och så hade vi slutat. Precis som varje fredag! ;) Efter det släpade jag med mig Emma hem, så nu sitter vi hemma hos mig och ska kolla på film osv ikväll.



https://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=11062b2748&view=att&th=134d1ded9497b12b&attid=0.1&disp=inline&zw


Vi i skolan, haha fiiiiinaa!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;