} setTimeout("animate()", 1000);

Glaad chey..


Har precis varit med Emma hos frisören, blev inte jättefint tyvärr, men jag är hyffsat nöjd och glad ändå eftersom mina alldeles för slitna toppar är borta.

Så nu har jag nytt fint hår+ att mina ögonbryn har vuxit ut helt och hållet! :D  Bilden i inlägget här under är är tagen på LMFAO-konserten tror jag. Ser ni några ögonbryn där? Det gör inte jag iaf, hahaha... :p

Aja, efter det åkte Emma hem och jag mötte upp mamma. Vi kollade lite i affärer. Fick med mig lite smått & gott hem, en kjol och några nagellack osv. Sen gick vi en låång promenad till veterinären (tror Spock är sjuk igen..) men det var stängt. -.- Nu är jag hemma.


Det var min dag det!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;