} setTimeout("animate()", 1000);

Hejsvejs

Busig jag känner mig nu, hihi.. Har verkligen inte tid att vara uppe längre, måste sova NU. Därför kopierade jag nyss hela mitt inlägg på felicias blogg istället för att skriva ett nytt. Puss, hej!
 

Sorry det här med uppdateringen från min sida, men när jag och Emma var på landet hann vi inte med bloggningen. Och så finns det ju heller inte världens bästa internetuppkoppling. + att man kanske ska vara lite social mot farmor också, haha.. :p

 

Men anyway; Jag och Emma åkte hem med tåget den här kvällen. Stackars mig som fick släpa på alla tunga väskor hela vägen hem från t-centralen. :( Sen jag kom hem har jag bara suttit och kollat på the vampire diaries, som förövrigt var det vi gjorde för det mesta ute på landet.


 

Nu ska jag sova för imorn ska jag upp i tid och packa, duscha osv. Åker ut med Emma och hennes föräldrar till hennes vänners landställe, inte hennes land som jag tror jag sagt tidigare. Firar midsommar där och på lördag åker vi vidare till Emmas land (grannön). Stannar där till måndag, I think.

 

 

Så... vi får väl se när vi hörs igen. Tidigast lördag. Puss på er alla!

 

 

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;