} setTimeout("animate()", 1000);

Euforisk



Den enda gång jag kollat på melodifestivalen i år var då jag slog på TV:n när det avgjordes vem som gick vidare till eurovision song contest, så ointressant tycker jag faktiskt att det är haha.. men var tvungen att se "utröstningen" ändå.




Och jag blev förvånad!
Några låtar tyckte jag faktiskt till och med var bra... :o Tillexempel älskar jag Baby Doll med Topcats, så jävla coola dom va asså! :D :D älskar sådär svängiga låtar hahaha... aja, sen var ju Shout it out med David Lindgren inte helt fel heller...


Däremot var ju Dannys låt, amazing, (som kom tvåa) helt värdelös. Visst att det knappast var något fel på dansnumret, men låten alltså.. sämst. Så han var verkligen inte värd att vinna.

Kan ni då gissa vem jag höll på? Jo, Euphoria med Loreen förstås! ;) BÄSTA. Och hon vann, wiiiiiiiiiiiii!!! Jag tror faktiskt hon har en väldigt stor chans att vinna hela skiten i eurovision.. önskar verkligen det.



nu låter det säkert som att jag är värsta insatt i det hära, haha, men jag säger bara min åsikt kring det lilla jag sett av årets "mello" som vissa tydligen kallar det...?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;