} setTimeout("animate()", 1000);

Today... is gonna be the day realize what I gotta do



-Idag orienterade vi med skolan. Erika+erikas urdåliga lokalsinne+orientering=kaoz. Sprang runt i en skog med Emma H och Freja i Converse (då jag glömt gympadojjorna hemma) och i jeans (eftersom gympabrallorna var spårlöst försvunna) och blev svettig och andfådd helt i onödan.


Efter skolan var jag med Emma vid centralen och chilla på stan. Kollade i butiker för att vara smakråd åt Emma som fick med sig några grejer hem. Själv var jag pank. :(


Sen jag kom hem har jag bara suttit och kollat på BB. Ska packa nu inför klassresan imorn och sen sova. Puss o natti! ♥






Btw, ni är såå tråkiga. Ni kollar inte ens mina videoinlägg. Vad ska jag då sitta och snacka med mig själv som ett retard för?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;