} setTimeout("animate()", 1000);

YOLO


-I söndags var jag, precis som dagen före, på konfa. Var i kyrkan på gudstjänst och det var sista träffen innan båtlägret! Vilket innebär att nästa gång vi alla i konfagruppen ses är den morgon vi kliver på båteeeen, gaaash!!!


-I måndags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde.


-I tisdags (igår) mötte jag upp Elin och vi var på ungdomsgården i kyrkans hus hela kvällen. Chillade där med henne och hennes kompisar. Kände typ ingen där... men det var kul iaf. Gick och hälsade på hennes kaninungar för andra gången... ♥ Sen gick vi på ungdoms-gudstjänsten och efter det åkte jag hem och var väl hemma vid typ 10 eller nåt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;