} setTimeout("animate()", 1000);

1a Advent!

Okej, känns som om allt har blivit lite rörigt här i bloggen de senaste dagarna, men ska ta de från början:



I fredags
var jag först hos Freja sen hos felli. Sen gick jag hem och bara satt vid datorn. På kvällen såg jag på idol. Sen somnade jag. (Läs mer om fredagen här.)


Igår
var jag hemma o fixade mig hela förmiddagen. Sen var jag en stund hemma hos Manne med henne och Sandra och så fixade Manne håret på mig o lite sånt. Sen mötte vi Matilda och så gick vi till konfa-grejen.

Efter det hämtade pappa mig och jag hälsade på hunden Amanda, sötaste! Sen när jag kom hem däckade jag, helt slutkörd efter kvällen. (Läs mer om konfan här och om träffen med Amanda här.)


Idag
vaknade jag så sent som halv 1! Och ändå däckade jag runt 12 igår. Fixade mig ett bra tag innan Emma anlände och hennes mamma skjutsade oss till Kistamässan. Vi kikade runt där, vi besökte vår första catwalk haha, vi träffade på världens gulligaste Foki och även några fler kändisar. :)

Vi minglade runt, kikade på döösnygga modeller och fick lite gratis sminkprodukter mm. Träffade Roshana från idol också! Och så körde vi Segway, yihaaa! Hade det superskoj idag iaf!!! ^^ (Skriver mer om Attitude mässan imorgon och bilder publiceras så snart som möjligt.)






Sedan när jag kommit hem idag så har vi haft en mysig söndagsmiddag och firat att det är 1a advent idag.

Och nu har jag gått och lagt mig men märkt att jag inte är ett dugg trött eftersom jag vaknade såpass sent imorse.. -.- Men jag måste verkligen sova nu för jag vet att jag kommer vara som en död fisk imorn annars.......Natti! ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

background-attachment: fixed;